piątek, 17 kwietnia 2015

Pomysł na weekend: sakiewka DIY



Nie kupuj kota w worku, ani tym bardziej worka. Uszyj go sobie sama!


Wiecie, że kochamy torebki. Na blogach DIY są tysiące pomysłów jak je wykonać samemu. Tym razem jednak wpadł nam w oko projekt z bloga Between the line

Asia wymarzyła sobie właśnie taką małą sakiewkę jedynie na portfel i telefon. Mnie nie trzeba długo prosić ;)

Potrzebne nam było:
  • prostokątny kawałek skóry
  • maszyna do szycia z igłą do skóry
  • dziurkacz do materiałów
  • kawałek sznurka lun rzemyka (około 2 metry)

***

Po co kupować nowy kawałek skóry, jeśli można zabawić się w recycling. Wykorzystałyśmy starą, ale w dobrym stanie kurtkę. W lumpku dostaniecie taką za niewielkie pieniądze. 



***

Asia najpierw delikatnie spruła zaszycia, tak aby oddzielić najlepsze kawałki skóry.



 ***

Następnie wycięła prostokąt. Nasz miał wymiary 25cm x 40cm.



***

Ja zaszyłam dłuższy bok, a następnie krótszy.



***

W taki sposób otrzymałyśmy woreczek, ale to jeszcze nie wszystko...



***

Następnie zaszyłam rogi, wcześniej starannie odmierzając szerokość dna.



***

Zrobiłyśmy dziurki, w które później można (ale nie trzeba) włożyć napy. 
Nam jednak chodziło o wersję raw, więc zostawiłyśmy bez nap.



***

Przeciągamy sznurek i worek gotowy :)



Uszyłam jeszcze dwa inne woreczki, którymi pochwalę się później. Jeden z moimi ulubionymi frędzlami, a drugi w wersji lux z satynową podszewką :)

[ALLA]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz