niedziela, 31 maja 2015

Dzień Dziecka na kolorowo!



Dzień dziecka to fajny i... potrzebny dzień, potrzebny abyśmy spędzili go razem z naszymi pociechami. Codzienność niestety zabiera nam ten cenny czas, kiedy to wszystko dzieje się w biegu, nawet rozmowa w dzieckiem. My postawiliśmy na aktywność i w zaangażowanie dzieci w kreatywne spędzanie tych wyjątkowych, bo tak rzadkich chwil. Wierzymy, że takie świętowanie dzieci zapamiętają na długo. A oto kilka pomysłów...

Moje dziewczyny uwielbiają prace plastyczne stwierdziłam więc, że samodzielne wykonanie przez nie torby na drobiazgi, czy koszulki będzie połączeniem super zabawy z prezentem. I tak oto przy mojej małej pomocy powstały prawdziwe dzieła. 











Już jakiś czas temu zakupiłam płótna malarskie w Lidlu (są naprawdę niedrogie). Pomyślałam że moje dziewczynki będą miały niezłe pole do popisu. Zabezpieczyłam podłogę, dałam pędzle i farby a reszta działa się sama. Dobierając odpowiednie kolory za pomocą małych rączek mogą powstać niezwykłe obrazy do domowej galerii.














PS. A przy okazji niezwykłej koszalińskie imprezy jakim jest jeden z biegów Leśnej Piątki w wersji dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka – Pikuś zabawiliśmy się w malowanie twarzy, aby wpasować się w leśny klimat biegu. Na sportowo, kolorowo i z uśmiechem przebiegliśmy dystans 2,4 km. Dzieciaki świetnie się bawiły i zapowiedziały że za rok też biegną!







[Ania]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz